41 år

…blev jag igår. Kan inte riktigt förlika mig med faktumet att jag är 40+, men det är ju som sagt bara en siffra. 

Det var ju fredag och jag var därmed ledig. Solen sken och jag ägnade dagen åt att handla och förbereda inför eftermiddagen och kvällen. 

Kl 16-19 spelade onsdagspadelgänget en Americanoturnering som jag planerat. Vi var 15 stycken som spelade matcher om 16 poäng. Alla hann inte spela klart med alla, men det blev bra ändå. Jag hade fixat lite drickbart och frukt och snacks. 

(null)
Mina grymma padelvänner! 
(null)
Tusen Tack för fantastiska presenter!!!

Ungefär hälften av gänget hängde sedan med hem på lite mat och ytterligare vänner anslöt. Så glad och tacksam att få möjlighet att fira en primtalsfödelsedag på detta sätt. 

(null)
(null)
Saknas ett par på bilderna, men TACK snälla alla ni goa tjejer som spelade Padel och firade mig! 

(null)
Kolla in så mycket fint jag fick igår. Helt galet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0