Älgko skjuten

Igår var det dags för Henrik att skjuta en älg och det blev en ko. Oscar hade varit med på passet och jag inte ens föreställa mig hur spännande det måste varit för honom. 

(null)
Oscar och den nyskjutna älgen. 

Själv fick jag trevlig post igår när medaljen för Tjejvättern låg i brevlådan. 

(null)
Lite roligt att få en jubileumsmedalj. Nu har jag de fyra medaljerna för min tredje Tjejklassiker så förhoppningsvis dyker även guldmedaljen upp snart. Beställde den förra veckan. 

Idag blev en mindre bra dag. Fick synrubbningar på jobbet strax före lunch så det var bara att packa ihop och dra hem. Tog medicin och hann stoppa migränhuvudvärken men sov hela eftermiddagen tills det var dags att hämta på förskolan. Kvällen har varit Ok, men man blir tung i huvudet och tröttheten sitter i ett tag så inte blivit mycket gjort idag. Imorgon väntar en spännande dag för Victor; hans första biobesök. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0