Älgjakt, hockey och Göteborgsvarvet.

Tänk vad man kan hinna med på en helg. Nu har aktiviteterna i rubriken fördelats på familjens medlemmar, men ändå. Henrik och Oscar befinner sig i de jämtländska skogarna och jagar älg. När Göteborgsvarvet blev inställt i lördags öppnade det upp för Adam  att kunna vara med på hockeycup den dagen.  Så redan i fredags började uppladdning med övernattning hos kompisen för att samlas med laget i Kungälv redan kl 7 i lördags morse. Första matchen var kl 8 och sedan fem matcher så framåt 16-tiden  var det färdigspelat. 

(null)
(null)
(null)
Lyckades fånga ett av Adams två mål. Adam till vänster har precis skjutit pucken mellan benen på målvakten. 
(null)
Fin medalj till alla spelare (trots särskrivningen). 

Under gårdagen blev älgjakten inställd på grund av regn. (Vet inte varför det är ett problem, men jag får lära mig det någon gång). Henrik passade då på att springa Göteborgsvarvet. Jag kände själv att jag ville få det gjort men visste inte riktigt hur. Men med goda vänner så löser sig allt. Ett Sms och 1,5 timma senare stod jag startklar. Therese passade Victor och Linda hakade på när jag sprungit 4 km. Sen hade jag sällskap till 12 km, vilket var fantastiskt trevligt! Tack fina vänner för all hjälp att klara Göteborgsvarvet digitalt och dessutom på bästa tiden hittills. 

(null)
Linda kommer ihåg att ta en bild innan vi skiljs åt vid Kullens. 
(null)
Godaste målkramen!!!!!!!!

(null)
Inte helt logisk bana :-)
 
Nu ser jag fram emot en fin medalj på posten, helt klart. Eller två, Henriks också såklart. Hans tid blev dock lite fel eftersom han fick springa hem och ladda telefonen en stund. Så för första och enda gången slog jag honom tidsmässigt, haha! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0