Mina fina julklappar

Nu är alla mina fyra fina julklappar invigda. 

Jag fick ett 1000-bitars pussel med våra tre små älsklingar som motiv. 

(null)
Allting kan gå itu men mina hjärtan kan gå i tusen bitar... 

Jag fick ett padelrack som jag testade förra fredagen. 

(null)
Det ser ut såhär. En pluggkompis till Henrik jobbar tydligen med detta märke här i Sverige så han köpte det via honom såklart. 
Läste på lite och företaget kommer ursprungligen från Argentina och funnits i 25 år. Så där har de tydligen spelat padel långt längre än i Sverige :-)

Idag har jag även haft på mig mitt fina armband. Fick först i silverfärg men eftersom jag är en guldsmyckesperson bytte Henrik det för mig. 

(null)
(null)
Mitt fina armband. Läderbandet är vändbart och man kan köpa till och byta ut. Detta är rosa och grönt. 

För ett bra tag sedan besökte jag smyckesaffären i Stenungsund för att vara smakråd till en pensionärspresent på jobbet. Vi tittade då på dessa armband och jag tyckte de var jättefina. Väldigt roligt att Henrik lyckats välja just detta trots att jag aldrig berättade om dem. 

Min avslutande julklapp har jag inte använt så mycket än. Oscar har dock testat en hel del, speciellt i bilen på fjällresan. Det är ett par Airpods. 

(null)
Med brusreduktion och andra bra funktioner. Blev faktiskt otroligt tyst i bilen. Kändes nästan lite läskligt först. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0