Köksgoogling och blomkålspizza

Mycket av min skärmtid läggs just nu på att hitta inspiration till kök. Redan innan vi fick tillträde till huset för ganska exakt 10 år sedan, så hade jag en idé om att flytta köket. Den runda lösningen vi har idag är allt annat än praktisk. Eller snygg för den delen. 

Tankarna går, precis som för 10 år sedan, alltså på att byta plats på tv-rum och kök. 
Tack vare att vi har krypgrund tror jag inte flytten skulle bli så svår. 
Det skulle i så fall bli köksbänk under hela fönstret där soffan står idag. Framför den en köksö. Vi har varit helt inne på att ha spisen där, men det vet vi inte längre. En stor härlig yta lockar ju också. Svårt! Nu är fokus mest på stil, färg, luckor och bänkskivor.  

På tal om något annat. Idag var det för ovanlighetens skulle jag som lagade maten. Det blev blomkålspizza med rödbetor, chèvre och grönkål. Till förrätt blev det plankan i 3 min och 15 sek ;-)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0