Födelsedag!

Igår firade jag min 39-årsdag. Väcktes av alla mina pojkar som sjöng och lämnade paket på sängen. De tre minsta bäddade sedan ner sig :-)

(null)
Bästa starten på födelsedagen!!!

I paketen jag fick var det bl.a en fin tröja (som jag bara lyckades fota i kvällsljus, en dunväst och en burk te. 

(null)
Nya västen. 
(null)
Marinblå tröja från Newhouse. Hade på mig den till jobbet. 
(null)
Smakade nya te:et redan till frukost. Smakade mkt bra! 

Utöver paketen fick jag även två kuvert. Det ena innehöll ett presentkort på hotellövernattning (typ) och det andra var hemligt till kl 14.00. 

Jag var inne på kontoret för första gången på över två veckor igår. Kändes lite konstigt och ganska tomt. Kl 14 öppnade jag kuvertet som sa att jag skulle inställa mig på golfbanan kl 16 för utprovning av nya klubbor. I nästa 1,5 h testade jag klubbor i kombination med lite lektion. Det är verkligen roligt att få hjälp och tips. Hittade även några klubbor som förhoppningsvis kommer passa bra till min nya sving, haha. 

(null)
Mina kommande järnklubbor blir dessa. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0