Bredspackling

Idag har solen äntligen visat sig. Även om temperaturen varit låg så har det gett lite energi att se den blå himlen. 

Pappa har fått sin pacemaker på plats idag. 
Fick ett samtal på eftermiddagen från honom när allt var klart. Visste inte att det skulle bli av just idag så det var väldigt skönt att slippa den oron och bara få veta när det var klart. 

Adam har haft sin kompis Teo här idag. Kul med lite Getskärsbesök! 

Jag kom mig äntligen ut på en joggingrunda och sedan spelade Ulla och jag 9 hål golf medan grabbarna åkte till Hunnebo och gick i bergen. 

(null)
Två greenträffar på åttan... då fick det bli selfie. 
(null)
Vackert vackert! 

Kan från dagens runda konstatera att jag blandar och ger - hela tiden. Överlag mycket nöjd med mina drivar. Men mellanslagen och närspelet är ett lotteri. Efter ändringar i svingen i vår så slår jag längre, men ibland blir det totala katastrofslag. Chipar och pitchar är ganska kass och puttningen likaså. Tar med mig drivarna från dagens runda helt enkelt. 

Fick ett par bilder av Henrik från deras tur. 
(null)
(null)
Härlig bergspromenad! 

Ikväll fortsatte jag med ena väggen i sovrummet. Det blev bredspackling, åtminstone till att börja med. 

(null)
Bruna väggen är numera grå. 

Imorgon ska jag slipa av den, kanske bättringsspackla och grundmåla för att minska suget inför tapetseringen. 

Sen återstår tre väggar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0