Hallbybollen

I lördags fyllde min pappa 70 år. Adam, Victor och jag hann fira honom en liten stund på Smögen innan jag fick åka hemåt. Oscar hade tidigt på morgonen åkt med bussen till Jönköping tillsammans med handbollslaget och massa andra lag från Stenungsunds HK. 

Jag plockade upp Henrik hemma i Getskär och kom fram till Jönköping strax före Oscars första match vid 16.30. 

Oscar bodde med sitt lag på en skola så Henrik och jag hade två nätter själva på hotell. Vi hann bl.a gå ut och äta med grannarna, fika hos Henriks gamla studiekompis, gå lite på A6 och bara slappa på hotellrummet med Solsidanfilmen på TV. 

Totalt spelade Oscars lag 5 matcher fördelat på 3 dagar. Det blev 4 segrar och 1 förlust. Mycket bra jobbat av grabbarna. 

(null)
Lyx att även få en ätbar guldmedalj runt halsen. 
(null)
Bästa laget SHK! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0