Paxad helg

Så är det. Pax-garderoben på Victors rum har stått överst på to-do-listan här hemma i helgen. Men vi har även hunnit med en fantastiskt rolig 40-årsfest, fotbollssammandrag, golfträning mm. 

Fredagsmyset för mig och Victor bestod i att bygga stommar. Var riktigt roligt att bygga tillsammans. Han hjälpte mig så bra. 

(null)
Satte plugg. 
(null)
Sorterade alla skruvar och grejer i de små burkarna. (Som jag lekte med hos min gammelfaster Gunnel när jag var liten) 
(null)
Här ska garderoberna stå. 
(null)
En på plats. 
(null)
Dags för nästa. 
(null)
Banka mera plugg. 

Vi har även monterat 8 lådor. (Henrik gjorde några :-)). Idag monterade vi dem i stommarna och flyttade Victors kläder från tvättstugeskåpet till egna rummet. För första gången ska jag nu testa Konmarimetoden och förvara kläderna stående i lådorna. Victor tyckte dock annorlunda...

(null)
Jag bar in en överfull tvättkorg med kläder och började vika in i garderoben. Då blev det en liten telefonpaus men när jag kom tillbaka hade Victor fixat resten av kläderna enligt Victormetoden. 
(null)
Nu ser det iaf hyffsat bra ut. Ska bli spännande att se om vi lyckas hålla denna ordning. 

Håller på att somna nu så får bli en bild från gårdagens fest. Sååå himla trevlig!!!
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0