Skottkärra

Tänk att det skulle ta över 8 år i hus innan vi blev med skottkärra. Men idag hände det. Hade planerat att sätta upp studsmattan för att överraska killarna när de kom från Hemsedal. Istället drog jag igång ett trädgårdsprojekt : "ta bort döda och fula buskar, flytta studsmatta och lägg sten under för att slippa klippa." Så därför insåg jag att jag ville återanvända sättgruset från gamla stenläggningen. Då behövs en skottkärra och den fick snällt Henrik inhandla på vägen hem. 

(null)
Oscar i arbetarbyxor testar nya kärran. 
(null)
Victor var jätteduktig, precis som storebrorsorna. 

Adam var också med och körde en tredje skottkärra men ville inte vara med på bild. 

Annars har Victor och jag haft en fin dag. Tog en förmiddagspromenad i solen, sparkcyklarpaus i trödgårdsarbetet och fick mata grannens kanin och sedan även en cykeltur. 

(null)
Hoppsan och Victor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0