Min dag

Så var min 38-årsdag strax slut. Jag (och Victor) väcktes på bästa tänkbara sätt av tre skönsjungande älsklingar med paket på sängen. Roligt var att jag på riktigt sov när de kom in. 

(null)
En hjälpande paketöppnarhand. 
(null)
Fina paket!!!
(null)
Familjemys framför barnprogram en tidig födelsedagsmorgon. Bästa!!!

Tyvärr blev det inte mer firande med familjen idag eftersom jag vid lunchtid åkte hit till Holland på jobbresa. 
(null)
Vackert! 

Inte hunnit med något annat än att resa idag så direkt vi kom fram åt vi middag på hotellet. 

(null)
(null)
(null)
(null)
Blev en god och trevlig födelsedagsmiddag! 

Tusen Tack till alla som på något sätt Grattat mig idag! Jag uppskattar det massor! 

Kram och Godnatt från Holland. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0