Bye bye 37

Idag har Henrik påmint mig om att jag är en av världens äldsta 37-åringar, haha! Jag är å andra sidan en av världens yngsta 38-åringar imorgon. 

Jag ska dessvärre inte få fira min födelsedag med familjen eftersom jag på jobbresa till Holland, men det funkar ju att tjuvstarta även idag. 

(null)
Lchf-våffla till mig, vanliga till resten av familjen. Mumsfillibums!!!

Vi har idag även hunnit med att kolla på Oscars innebandymatch på Tjörn. Det blev en uddamålsförlust i en väldigt spännande match. Oscar var målvakt andra perioden och skötte sig jättebra både i mål och ute på plan. Kul! 

Medan Adam tränade hockey på eftermiddagen hade jag hjälp av Oscar och grannpojken att bära sten. 

(null)
Före
(null)
Halvvägs... typ
(null)
Klart! 

Sedan fortsatte vi med att kapa ett par buskar. Jag klippte/sågade och grabbarna underhöll Victor på gungan under tiden. 

(null)
Dessa tre buskarna ska väck. Den till höger är nu kapad. 

Jag är väldigt seg på att ta mig ut. Det ligger liksom inte i min natur. Men när jag väl är ute i trädgården och grejar så är det ju faktiskt ganska kul. Tröttnar emellanåt på att göra en och samma sak men trädgårdens arbete har ju ingen ände så man kan alltid pausa och göra något annat. Får bli bättre på detta! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0