Äntligen Smögen

Igår åkte Oscar, Victor och jag upp till Smögen. Vi har inte varit där sedan jul så det var verkligen dags. 

(null)
Mina två bordsherrar och Thaimat. Hur bra som helst! Killarna åt så det sprutade ris ur öronen :-)

Igår innan Lets Dance gick jag plockat in ljusstakar och tomtar på garderoben och tagit av och tvättat julduken på matsalsbordet. Nu är det blått som vanligt igen. 

Idag vaknade jag och blev lite deppig eftersom min förkylning kommit tillbaka. Började träna lite smått förra helgen för att skrämma bort den andra, har haft en ok vecka men nu är jag alltså förkyld igen. Känns som det där Göteborgsvarvet blir tufft när jag står på ruta 1 :-(

Idag blev det en blåsig, något kall promenad på Smögenbryggan med farmor. 
(null)
Fyra gullisar! 

Innan dess hälsade barnen och jag på hos min farmor på Kvaenbergshemmet. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0