Sommar...

Det har blivit lite sommarlov här på bloggen. Försökt att minska skärmtiden för mig själv samtidigt som det blir senare kvällar och jag somnar så fort jag lägger mig på kudden. 

Vi har haft en första vecka här på Smögen. Oscar övningskör gummibåten nästan varje dag. 

(null)
(null)
En fin kvällstur med prinsen. 

I veckan var brorsan och barnen på besök. Då var det gummibåtsåkning, krabbfiske, besök hos gammor och bad på Tumlaren. 

(null)
5 av 7 barnbarnsbarn samlade med gammor. 
(null)
Adam, Oscar och William 
(null)
Anders och ett par barn på en av alla gummibåtsturer. 

Dagen efter åkte Adam och jag själva till Tumlaren. Det var ett krav för att han skulle få simträna i fred och ge simborgarmärket en chans. Precis som jag trodde var det inga problem när motivationen var bra och störningsmomenten få. 

(null)
225 meter och Simborgarmärket och en stor glass fick följa med hem. 

Bra jobbat Adam! Nu är ny flytväst beställd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0