Körkonsert

I lördags var det avslutning på körterminen med traditionsenlig konsert på Fregatten. 
Det blev ett litet genrep på tre av låtarna när vi körde Flashmob på Stenungstorg redan på fredagen. 

En av låtarna vi sjöng denna termin var Halleluja. Jag älskar den låten så när vi fick veta att det skulle vara en solist på den låten så kunde jag inte låta bli att anmäla mitt intresse. Lotten föll på mig. Galet nervös och darrig röst på första repetitionen. Huja!
Men efter några måndagar kändes det bättre och jag blev lugnare. Det var kul! 
I fredags var det jag som skulle starta hela Flashmoben på torget och då blev det lite nervöst igen men på ett förväntansfullt sätt. 
Sen på lördagens konsert kände jag mig hyffsat lugn och det var riktigt roligt att få sjunga låten med hela kören som stöttning. Sen sjöng vi såklart massa fler låtar :-)
Lyckats hitta ett litet klipp som jag delat på Facebook men hoppas få se fler. 

(null)
Supporterklubben efter flashmoben. (Eller så mutade jag dem att lyssna på mamma) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0