Halsfluss

Igår vaknade jag med en ömmande halsmandel. Tog en Alvedon och åkte med Oscar till Uddevalla för friidrottsträning i Rimnershallen. Sen åkte vi en snabbis till Biltema. I bilen hem började jag frysa och när vi stannade på Kullens för att köpa julgran skakade jag av köld. Att det blåste storm hjälpte inte till direkt. 

Väl hemma och däckade på soffan 15.30. Febern låg då på 38,7 och frossan fortsatte. När jag hade 39,3 tog jag Alvedon inför natten. 

Imorse hade jag nästan 38 grader så det har blivit soffläge och Alvedon för mig idag. Lär bli detsamma imorgon. 

Vi (Henrik) tog iaf in granen idag och jag orkade klä den med hjälp av Oscar och Adam. 

(null)
Årets julgran sedd från soffläget. Som alltid är granen mycket vackrare live. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0