Återhämtning

Påskhelgen började tyvärr inte riktigt som jag hoppats. Barnen åkte till Smögen tisdag kväll och träffade kusinerna under onsdagen. Onsdag efter jobbet tog Henrik och jag en cykeltur så jag fick premiärtesta att cykla med cykelskor på nya cykeln. Hemma igen började jag känna mig illamående och det höll i hela natten. Sov väldigt dåligt och var totalt kass på morgonen. Efter ett par timmar kom skiten äntligen upp och livet blev genast lättare. 

Så istället för en halvdags arbete och sedan åka till barnen blev jag kvar hemma. Igår blev det återhämtning medan jag idag varit piggare och spenderat ett antal timmar med att skyffla grus, bära och lägga tillbaka marksten runt entrén. Aldrig testat det förr men det gick hyfsat bra får jag säga. 

(null)
(null)
(null)
Tre och en halv rad lagda plus en del på sidan. 
(null)
Har ingen vinkelslip så kunde inte färdigställa men förhoppningsvis kan jag hinna det på måndag. 

Visserligen blir det lite olika färg men jag valde att vända på stenarna nu när jag lade dem så den snygga undersidan istället hamnade uppåt. Det lär ju jämna ut sig inom kort ändå. 

Nu ska jag försöka sova. Min heshet har övergått i rethosta så det kanske blir svårt. Men nu längtar jag efter mina fyra älsklingar på Smögen. 

Glad Påsk! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0