Vad göra???

Fick precis meddelande från handbollsklubben att Oscars träningar som ska börja snart är flyttade till kl 9 på söndag morgon. Låg 10 innan. Känner mig lite bedrövad just nu. När sjutton ska barnen få sova? När ska familjen få äta en frukost tillsammans i lugn och ro? 
Eftersom vi redan innan fått besked om att innebandyn hamnar lördag fm (och handboll för Adam) så får vi nog ta en ordentlig funderare på om det redan är dags för någon av sporterna att stå tillbaka. Känns jättetrist för jag vet att Oscar gillar båda sporterna. Men vad göra??? Har medvetet hållit barnen borta från hockey för att man hört om tidiga helgtider i ishallen, men nu är vi ju där iaf. Sååå tråkigt! Lider med Oscar oavsett om valet får bli att sluta eller stå upp i ottan. 

Eftersom jag själv är väldigt sömnberoende och redan har lite lätt ångest över att klockan ringer kl 6 varje vardag i veckan fr.o.m igår, så var detta en riktig käftsmäll. 

Så, nu har jag gnällt klart för idag. Hade faktiskt min nya kjol till jobbet idag. Hängt och väntat någon vecka i garderoben. 

(null)
Kass mörk bild, men får gå :-)

Gick eg för att köpa kjolen i grått, men i vanlig ordning så föll valet på den blå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0