Nytt nytt nytt

Så, nu har första dagen på nya livet för Victor och mig avklarats. Han gjorde sin första heldag på förskolan och jag min första dag på jobbet. Ibland kommer det över mig att det är på riktigt nu, jag är inte bara där för en dag eller två. Föräldraledigheten är verkligen slut nu. Vår bebis är en liten pojke nu. 

Barnen var ute i solen på gården när jag kom. Jag ropade på Victor och han sprang emot mig och jag fick den största och längsta kramen någonsin. Hans små fötter fortsatte liksom springa i luften av glädje när jag lyfte upp honom. Sååå underbart!!! Tror jag kommer minnas den stunden för alltid. Det är nog därför jag skriver om den här. 

Jag fick ett fint välkomnande på mitt kontor i morse. En vacker orkidé stod och väntade på mitt nya kontor. Har ju haft lyckan att få ett kontor med fantastisk utsikt. 

(null)
Efter ett par år med rör och lastterminal precis utanför fönstret, kan jag nu få vila ögonen på detta inemellan. Klagar inte! 

Jag har ju fått en ny tjänst som jag ska ha i sju månader, vilket gör att jag numera är placerad på huvudkontoret och inte på fabriken. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0