Söndag

Idag har det varit aktiviteter för Henrik och mig men relativt lugnt för barnen (Oscar hade handboll imorse). Jag åkte själv till St Jörgen i morse och åt frukost med nybakade lilla sötnosen Jakob, mamma Catrin och Nina. Det var jättemysigt och gott. Tack för idag tjejer! 

Hemma möttes Henrik och jag i dörren. Han skulle på Blåvitts match i eftermiddag. Det gick ju tyvärr inte så bra, Tråkigt för Hysén att det slutade så här. 

Under tiden hade Oscar och Adam två kompisar var här hemma. De hjälpte mig plocka ner större delen av studsmattan bland annat.  

(null)
Reklambild för Crescent? 6 pojkar, 6 olika Crescentcyklar :-)

När Henrik sedan kom hem drog jag på den obligatoriska söndagsträningen. Tror vi var 24 starka mammor idag. Grymt! 

Sen fick jag mina skor putsade. Då var vi hemma samtidigt. Haha!!!
(null)
Han kan trolla min man.  (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0