Black weekend

Herre min ge vad mail det har kommit den senaste veckan om Black week, Friday, weekend och nu Cyber Monday. Uppladdningen i veckan bjöd ju på några inköp och helgen några till. Idag hämtade jag ut tre paket. bl.a ett par slalompjäxor. Väntar sex paket till men ska tillägga att jag faktiskt shoppat för andra också :-)

I söndags testade Adam hockey för första gången. 

(null)
Påklädd och redo. 
(null)
Hemma efteråt. Försökte vara ironisk på Insta stories men eftersom Adam ser deppig ut så gick det inte riktigt fram. Han är försjunken i tv:n och väljer alltså att bära alla skydd även hemma. Så till mitt förtret hade han jättekul. (Snoppskyddet var roligast) 

Men men, han lär sig åka skridskor iaf. 

Avslutar med en läcker bild fr kontoret idag. 

(null)

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0