Deppig

Med ynka två dagar kvar till varvet har jag i eftermiddag fått ont i halsen. Jag är så sjukt besviken. Inte för att jag är supertränad och har något högt uppsatt mål, men det känns förjäkla tråkigt helt enkelt. Trots att jag vet att lördagen innebär en massa slit och ont i kroppen så är jag ju inställd på att göra det. Jag ska även få starta i Team Guld, vilket för mig är suuupertidigt och något jag aldrig skulle få chansen till om inte AkzoNobel sponsrar. Nästa år är vi dessutom antagligen sålda så detta är min enda chans. Det positiva skulle vara att jag startar så tidigt att jag har möjlighet att hinna gå runt, men hur kul är det?  Att få medalj för att promenera är ju inget att hurra över. Men samtidigt vill jag sååå gärna vara med om att få passera den där mållinjen igen. Skit! Skit! Skit! 

Nu ska jag sova och hålla tummarna för att jag vaknar utan halsont, fast jag innerst inne vet att det inte kommer ske. Natti natti

(null)
Ett av alla "onödiga" träningspass tro? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0