Balkongen klar

Så gott som iaf. Tack vare att Ulla och Dick kunde passa Adam och Victor så kunde jag starta dagen med balkongjobb. 

(null)
Började dagen med frukost på altanen, men satte mig sen på balkongen. 

Därefter målade jag några staketpinnar men gav mig sedan åter till balkongen och satte pinnar åt väster. 

(null)
Klart runt balkongen. 

Efter det skruvade jag fast trallgolvet på balkongen. Henrik hade sågat till förra veckan och jag skruvade det jag hann, vilket var drygt hälften. 

(null)
Bygglovsdelen näst intill klar. 
(null)
Alla staketpinnar längs snedsidan är också klara. Återstår klämbrädorna på insidan och en mellanöverliggare. 

Kl 13 var byggandet slut för då inställde vi oss på härligt 4-årskalas till kusin Svante i sjöboden. 

(null)
(null)
Tack för idag goaste Svante! 

Sen åkte vi hem till pappa och Oscar. Oscar har spelat klassfotbollen och haft en toppendag. 
(null)
Oscar fick sin första pokal. 

Sen blev det stranden och test av vår nya leksak. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Årets första dopp. Och det var inte ens kallt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0