Ullared

Idag har Oscar och jag haft en heldag på Ullared tillsammans med våra vänner. Oscar och hans kompis skötte sig jättebra och trots många timmar i varuhuset var det inget gnäll. 

(null)
Selfie när vi var framme vid 10 i morse. 
(null)
Fullastad vagn, redo för kassan. 

Adam fyller ju om ett par veckor så det blev lite presenter till honom men annars var det ovanligt leksakstomt i vagnen. Fick köpt massa förvaringslådor, hyllkonsoler, arbetshandskar etc. Jag själv fyller ju imorgon så jag hade även lyxen att få handla lite till mig själv. Vad det blev får jag försöka hinna visa imorgon :-)

Födelsedagen ska nämligen starta alltför tidigt med Oscars innebandysammandrag i Tuve. Sen förhoppningsvis hinna vara hemma en stund innan det är dags för fotbollsträning på eftermiddagen. 

Godnatt från 36-åringen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0