Frisör och magsjuka

Torsdag blev en annorlunda dag. Fick tummen ur att ringa frisören, som fått ett återbud så jag fick komma 1,5 h senare. Grymt! 

(null)
Före. 
(null)
Efter
(null)
Victor var med och undrade vad som hände. 

Väl hemma lekte killarna och Adam hade kompis på besök. När jag ger Victor gröt på eftermiddagen mumsar han och äter och från ingenstans börjar han kräkas. Jag skrek på killarna som var på rummen och att springa ut,  fort som attan. 

Senare på kvällen började jag känna mig konstig och vid midnatt var det även min tur. 

Hela fredag förmiddag sov Victor och jag mesta tiden. Inga mer kräkningar för någon av oss och vi började äta så smått, mest välling för hans del. 

Trots att det verkar ha stannat vid ett tillfälle så är det ju galet vilken trötthet som slår till. Sov middag även en stund idag och det var så skönt. 

Henrik har även han åkt dit vid ett tillfälle men verkar också klara sig fortsatt. Håll tummarna! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0