Sverige- Tyskland

Så! Himla! Orättvist! Hoppet levde i 94,5 min. Sen käftsmäll de luxe. Fy! Så många fel i en och samma match.  Som Henrik sa, var sjutton kom fem min ifrån i en halvlek utan skador, långa byten etc? Å dra på sig frispark där? Att inte få straff i första? Jaja, hoppet om slutspel lever trots allt och jag tror bannemig jag ska köpa mig en Sverigetröja tills dess. 

Vi hade innan och under match en trevlig kväll med Gunnarssons och Malmqvists. Hamburgare, korv och prinsesstårta på självaste Alicedagen. 

(null)

(null)
Svenska barn :-)

På vägen hem kunde jag inte motstå att ta detta kort: 
(null)
Vackert vid Smyghålet. 

Imorgon blir det en lugn dag. Vi ska återfå huset från hyresgästerna och det kommer bli skönt. Det är alltid en lite orolig känsla att ha någon annan boende i sitt "hem", men denna gång känns det värre eftersom det är ett ungdomsgäng. Vi har nog kommit fram till att detta var första och sista gången eftersom vi har samma känsla både Henrik och jag. Bara att hålla tummarna att allt är i sin ordning imorgon och att grannarna inte blivit alltför störda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0