Heja Sverige

Måste ju börja med den fantastiska utgången av matchen mot Mexiko; 3-0. Wow! Så grymt! 
Grabbarna och jag hade laddat med div huvudbonader. 10 min in i matchen stack de iväg med sina icke-fotbollsintresserade kompisar :-). Så Victor och jag hade egen hejaklack och bytte hatt efter varje mål. 

Tidigare under dagen tog vi en båt- och glasstur med farmor, farfar och kusin Svante (barnens alltså :-) )


(null)
TokAdam!
(null)
Trött Victor. 
(null)
Största älsklingen. 
(null)
Härligt med båttur! 
(null)
Glasspaus i Kungshamn
(null)
Trötter sover på durken. 

Jag hann även med lite shopping idag. Slank in på en utförsäljning och hittade två skjortor fr Ebbe till Oscar. 

(null)
Smalrandig i stl 146
(null)
Bredrandig i stl 152. Den lär han få växa i. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0