Bygga bygga bada

I förmiddags åkte Adam och jag i förväg upp till Smögen. Adam fick hänga med kusinen ut med båten medan jag har bott på altanen och byggt staket. Börjar bli några inlägg om detta nu, så bevisligen är jag inte så snabb, haha! 

På vägen upp stannade vi på Torp och köpte vattenpass, vattenmatta (sjukt rolig leksak) och utekrukor. Det blev även en liten stol till Victor. 

(null)
Min tredje nya vän på kort tid. 
(null)
Dags satt dra igång. Alla staketsektioner hade endast de breda brädorna monterade vid starten. 
(null)
En gullig husmatchande stol till Victor. 

(null)
(null)
Nu är alla staketpinnar på plats. Återstår mellanöverliggare och innersta klämbrädorna. 

På balkongen och lilla altanen har vi fått på överliggaren iaf. 

(null)

(null)
Imorgon drar jag fast klämbrädorna. Då är balkongen i stort sett klar. 

När Oscar kom från kalas, kom grabbarna upp hit. Vi hann njuta av vår första altanmiddag. 
(null)
GAMLA möbler på ny altan. Blir snart tokig på vad vi ska ha för utemöbler. Funderar funderar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0