Jobb jobb

Idag har jag påbörjat en arbetsvecka hemifrån. Jag är vikarie för sommarjobbaren som täcker för min vikarie :-)
Adam vaknade med feber idag så han har camperat i fåtöljen framför tv:n hela dagen. Victor har sprungit runt och stökat ner och klättrat upp på bord mest hela dagen och Oscar har lekt med Örebrovännerna Svante och Filip. De har fiskat krabbor och åkt båt och haft mysigt. 

Imorgon väntar Sveriges åttondelsfinal och jag har nu ikväll fått mail om att min nya supportertröja är skickad men ser inget på Postnords spårningstjänst ännu så tyvärr lär den väl inte hinna komma. Men jag hoppas! Matchen ska ses med 25 andra tjejer så det kommer bli superkul! Naglarna är målade blå och jag har bakat fröknäcke att ta med till knytkalaset. 

(null)
Två plåtar fröknäcke klara. Mums! 

Tänkte jag ska vispa smör med lite olika smaker också. 

Men först ännu en dags jobb. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0