Jobb jobb

Strålande sol och holmeväär. Men nix pix, några holmar blir det inte eftersom jag jobbar även denna vecka. Ibland kan man liksom ångra att man säger ja, men å andra sidan kommer jag ha semesterkänsla på fredag. Jippi! 
Ulla och Dick hjälpte mig även idag med Minimannen eftersom Henrik varit bortrest igår och idag. Vi blev även bjudna på lunch och både Victor och Adam stannade kvar under eftermiddagen. Tack!!!

När det var lunchdags tog vi oss faktiskt dit på ett nytt sätt. Oscar och jag paddlade SUP-brädan och drog Adam i ringen bakom. Blev såklart inga bilder för jag vågade inte ta fram
telefonen på brädan. 

När Henrik kom hem på eftermiddagen tog vi gummibåten dit och Oscar åkte ring bakom. 

(null)
Oscar åker min(!) ring. Jättekul! 
(null)
En annan som hade jättekul när pappa kom hem. 

Det blev härligt bad vid bryggan nedanför huset och sedan även i deras bubbelpool på altanen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0