Fullt hus

Idag hade Adam med sig två kompisar hem från förskolan. De lekte hela eftermiddagen och sen åkte vi till gympan i Jörlanda. Utöver dessa tre har jag ju givetvis haft Victor och Oscar hemma. 
Strax efter vi kom hem knackade det på dörren. Då kom en besiktningsman för att kolla vårt hus innan bygget på campingen drar igång. Och sen även en sotare som skulle provtrycka vår braskamin. Kändes måttligt bra med hela hallen full av barnskor och kläder, köket fullt av matkassar och mellanmålsdisk, Henriks fjällpackning i korridoren, tvättstuga i kaos, Victor som dragit ur allt ur badrumsskåpet, urväxta bebiskläder och mammakläder i ikeapåsar på sovrumsgolvet, obäddade sängar osv osv. 
Jaja, jag vet vad jag har att göra imorgon iaf :-)
Fast då ska jag å andra sidan ta mig till torget för jackan jag köpte till Victor visade sig vara namnad (!). Snacka om förvånad! Fast sen upptäckte jag även en trasig tryckknapp så det är nog helt enkelt en reklammation som råkat komma ut i butik. Jaha, det löser sig det med!

Godnatt godnatt!

(null)
Lite reafynd till Victor, varav en namnad jacka :-)
(null)
Mini testar att leka på förskolan i väntan på mellanbrorsan med vänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0