Delade

Igår och idag har familjen delat på sig lite. Henrik hade en årsstämma på Smögen medan jag hade körkonsert i Stenungsund. Han tog med de minsta grabbarna dit medan Oscar var hemma med mig för att gå på ett kalas idag. 

Det blev ju så fint väder så kalaset blev toppenbra. En flicka i klassen hade det vid Kode Scoutkår och barnen kunde leka i berget/skogen, fick grillad korv och glass. Jag passade på att ta en löptur under tiden. Sprang hem till en arbetskamrat och sedan tillbaka så det blev 2x4 km. Det var tungt idag. 

(null)
Jag var tillbaka från joggingturen lagom till barnen fick glass. 

Under tiden fick jag även en härlig bild på Victor som är på promenad med farmor och farfar i Vallevik. 

(null)
Vårpromenad i nya vårskorna. 

Ikväll har jag ägnat ett par timmar i källaren och målat brädor. Altanbygget är ju igång och det kommer bli så bra. Ska ta lite bilder imorgon. 

(null)
En bild från i torsdags när de dragit igång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0