Förskolans dag

Så underbart att vi fick en varm och härlig dag idag. Oscar och Adam var på skolan/förskolan som vanligt under förmiddagen. Victor och jag har varit på BVC för 3-månaderskontroll. Han vägde 6850 g och var drygt 62 cm lång. Han fick även sina första vaccinsprutor samt andra dosen vaccin mot Rotavirus (den fås i munnen). Efter de onda sprutorna somnade han gott i vagnen och jag passade på att gå till gymmet innan jag hämtade killarna på vägen hem.
 
Sedan var vi hemma ett par timmar innan det var dags att knalla till förskolan igen för att fira Förskolans dag.
Världens bästa brorsor, våra stora älsklingar.
Fint välkomstskylt på förskolan.
Barnen sjöng för oss föräldrar och som synes var Adam väldigt aktiv i sången :-)
(förstår mig inte på retuscheringsfunktionen, därav att några ansikten ser väldigt konstiga ut.
Sen gick vi poängpromenad och Adam hade bra koll på frågorna.
 
Adam ville inte åka på golfträningen när det var så kul på förskolan, vilket jag kan förstå, så Henrik och Oscar åkte dit själva.
 
Idag firar Henrik och jag 10-årig förlovningsdag. Helt galet vad tiden går fort, men vi har å andra sidan hunnit uppleva massa fantastiska saker som vårt bröllop, fått tre underbara barn, köpt två hus, rest mm mm
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0