Lugn fredag

Idag har inte många knop blivit gjorda. Henrik har jobbat hemifrån idag, Oscar var på fritids på förmiddagen och Adam har varit hemma hela dagen. På eftermiddagen gick Oscar till en kompis och Adam och jag tog också en kompisletarpromenad. Strax efter tre kom en kompis hem så han hade leksällskap ett tag. 



Adam och hans kompis kollade på film en stund.

I övrigt har jag fått sytt Henriks byxor från gårdagens att-göra-lista. Annars var nog promenaden i området på gissningsvis 500-600 meter dagens bedrift, haha! 

Konstigt, men från att ha trott att Filur skulle komma på dagen, känner jag nu att det nog dröjer ytterligare ett tag. Imorgon väntar kalas för Adam och innebandymatch för Oscar. Sen har jag lovat dem att baka muffins, så det får det väl bli också :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0