Hejdå Schweizarna

Kom till Smögen igår för att hinna träffa barnens faster Kattis och Mauro innan de åker tillbaka till Schweiz. Nästa gång vi ses är Victor ungefär dubbelt så gammal som nu. 

Victor och faster.
Och med Mauro.
Inte roligt när de åkte från Smögen idag.

Oscar och Adam var på pyjamasparty hos fam Gunnarsson igår kväll. De sov över och idag fick de njuta i spa:t. 


Tusen Tack för allt grabbarna fick! 

Idag har vi även spanat in båtarna i Smögen Poker run. På eftermiddagen blev det en liten båttur och testade min bröllopsdagspresent. 

Philip körde oss innanför Sandö så jag fick testa "badringen". Det var jättekul! Såg några åka sådan häromdagen och uttryckte att en sån vill jag ha. Och så blev det :-)

Efter mig testade även Henrik lite innan barnen tröttnade i stormen. 

Tack snälla Philip för åkturen. Nästa gång är det din tur! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0