Black Friday

I fredags var det sk Black Friday och det stämmer ganska bra med hur det blev. Plånboken är just nu ett stort svart hål :-).
Skämt åsido, jag fick fixat några klappar och lite till mig/oss så det lär bli några besök till Hemköp och hämta paket i veckan. Får visa vad det blev till mig själv när det kommer.

I lördags var vi på det traditionsenliga glöggmyset hos Magdalena och Andreas. Som vanligt bjöds på massor av godsaker och vi hade en toppenkväll. Ulla och Dick passade barnen under tiden och när vi kom hem fick vi se det fina pusslet de köpt med och påbörjat.

Pusslet på 500 bitar går framåt. Jag kan nästan inte slita mig när jag börjat. Var lite orolig för vad Oscar skulle säga när han kom hem från sin kompis idag och jag hade pusslat det mesta, men lyckligtvis utbrast han bara "du är bäst på att pussla mamma". Det är inte riktigt sant, men jag tycker det är väldigt roligt och avslappnande.

Idag har jag även planterat de fina hyacinterna vi fick.

 
Härliga vita julblommor på plats. Tusen Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0