123456

Jag blir alltid så nöjd när jag ser jämna miltal i bilen. Tittar så sällan där men ibland så. Idag fick jag se att det fattades ett par kilometer tills bilen gått 123456 km. Satt beredd med mobilen och när den slog över insåg jag det skojiga att även trippmätaren skulle bli sifferföljd efter ett par hundra meter. Vad är oddsen???
Snyggt va? 

Egentligen helt onödigt, men lite kul ändå. 

Idag har Henrik och jag varit på vårt allra första föräldramöte på skolan. Har svårt att fatta att Oscar börjar skolan efter sommaren. Han har tidigare varit väldigt negativ till skolstart men nu har han ändrat sig och ser fram emot skolstart, vilket är oerhört skönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0