34

Sista dagen som 34-åring. Imorgon är det min dag. Jag älskar att fylla år. Men jag kan inte få in i skallen att jag blir 35. Jag stannande på något vis vid 25. Fast det var ju inte så längesedan. 10 år, om lika lång tid har vi en kille som snart går sista året på högstadiet. Undrar hur gammal jag känner mig då :-)

Idag har vi haft fullt upp. Jag har inte varit utanför dörren men har hunnit med att fixa lite mat inför festen, jobba halvdag och tapetsera den där väggen jag rev ner tapeterna på i söndags. Skulle vilka hunnit mycket mer, men man är ju inte 25 längre. 

Säger godnatt med mina Instagrambilder på Henriks städning. 
Viss oordning 

perfekt ordning. 

Tack och lov ser det inte ut så i vardagsrummet längre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0