Innebandy och kalas

Idag har Oscar spelat sin första innebandymatch. Det var mot 09:orna, alltså årskullen över honom. Han kämpade på bra och det var jämn match. 

Oscar i marinblått med vita klubbladet.

Vi fick lämna innebandyn lite tidigare pga ett efterlängtat kalas på Lekstaden i Kungälv. Jag passade på att handla mat på Maxi under tiden. 

Nu är första kalaset klart, imorgon väntar ett nytt. Nästa helg två kalas till och helgen efter det firar vi Adam, Adam går på ett kalas och Oscar på ett. Vi har mao kalasmaraton nu :-)

Efter hemkomst hann jag med en promenad med min träningskompis Anna och därefter fick vi besök av Anna, Mattias och Carl. Så det har hunnits med mycket trevligt idag. 

OCH(!) jag lyckades hitta mina löparvantar och -mössa efter flera månaders letande. Så glad för det! 
Tada! Längst in i Adams garderob, längst ner i en påse (som jag trodde innehöll leksaker) låg de och gömde sig. Hade det inte varit för att stl S var slut på löparhandskarna på Maxi idag, hade jag nog köpt både mössa och vantar. Man får ha tur ibland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0