Föräldraledig dag

Först vill jag tacka för all omtanke sedan mitt förra inlägg. Jag har fortfarande ont när jag äter men tycker nog att det går åt rätt håll. Läkaren på Sahlgrenska ska boka in mig på en ny gastroskopi för att se om jag möjligtvis kan ha en inflammation i matstrupen. Han bad mig också kontakta vårdcentralen för att boka in ultraljud på gallblåsan. Min husläkare på VC ville dock träffa mig (inte han jag träffade vid akuttiden i onsdags) så tisdag morgon blir det besök där. Jag har fått Diklofenak utskrivet så nu har jag börjat ta det. 
I eftermiddag besökte jag även min vän Ulrika som är kiropraktor ifall det är något tokigt med lederna kring revbenen som orsakar strålningssmärtan i ryggen. Hon knäckte både här och där, vilket var skönt och behövligt!

Jag jag varit föräldraledig idag och har hängt med våra små hjärtan. Vi tog tåget till Göteborg.
NU KOMMER DET!!! Att åka tåg är fantastiskt roligt!

Sen blev det spårvagn upp till Avenyn där vi hämtade Henriks bil. 

Vi körde till Ikea och åt lunch. Där sprang vi på min vän Catrin och barnen.
Tack igen för chokladbollen! Vi bjuder igen nästa gång!!!

Killarna ville väldigt gärna till lekland men det hanns inte med så det fick bli en timme på "Småland". Perfekt substitut! 

Barnen på Småland och jag har en timme egentid på Ikea. Passade på att testa lite sköna fåtöljer :-)

Efter Ikea gick grabbarna hänga med till Ulrika medan hon tog hand om mig. 

Mötte sedan Henrik och jag tog en väldigt kort shoppingtur medan barnen lekte i Trädgårdsföreningen. Resultatet av shoppingturen får ett eget inlägg. 

Vi åt sedan på Hardrock café och barnen fick väldigt coola tallrikar. 

Gitarrtallrikar! 


Bus i bilen medan pappa tankar. 

Tack för idag alla mina tre älsklingar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0