Tummen ur

Jag har ju helt kommit av mig med träningen men i söndags joggade jag 4 km och idag innan jobbet fick jag till en powerwalk på löpbandet + 2 min plankan. Alltid något. Nu får jag fortsätta så det blir av mer träning framöver. 

Även i eftermiddag har jag fått gjort en del. Oscar och jag planterade blommor i våra utekrukor. 
Det blev en suddig bild på planteringen med en, höstljung och kål. 

Sedan bytte jag däck på bilen. Eller påbörjade åtminstone, för första däcket satt FAST. Men till slut efter mycket hissande upp och ner, släppte däcket när jag körde lite fram och tillbaka med bara ett par lösa muttrar. Sen gick bakdäcken bra och höger fram lyckades Henrik sparka loss. Måste säga att fälgarna är väldigt fina för att vara så gamla. Nästan helt rena och repfria. 
Bild från innan första däcket lossade. Shit vad det satt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0