Göteborgsvarvet

Igår startade jag dagen med att checka ut från hotell Jarling i Borås. Hade tjejkväll med bröllopstjejerna hos Aleksandra i fredags och jag sov över till lördag. 

Mina vackra vänner!

Tack allihop, Tack Aleks för en, som alltid, härlig kväll! 

Var hemma strax före lunch, solen sken och inga planer för dagen. Hela familjen hoppade in i bilen och åkte till stan för att se Göteborgsvarvet och känna av folkvimlet. 
Mina älsklingar!

Vi slog oss ner i solen på trottoaren på Avenyn, åt glass och inväntade löparna. 
På första parkett. 

Ledaren i ensamt majestät. 

Men sen blev det desto fler. 


Mycket folk på Avenyn. Härligt!

Innan hemgång slank vi in på Intersport och jag var bara tvungen att köpa en keps. Det stod liksom mitt namn på den. Dagen till ära råkade den nämligen matcha precis allt jag hade på mig; topp, naglar, jacka och strumpor. 
ROSA!!!

Skulle gärna köpt till killarna också för jag tycker de är supersnygga, men de har redan fått tre nya kepsar i vår så jag får nog hålla mig... kanske. 

Extremt trött och med ett gäng slumringar lyckades jag hålla mig vaken när omröstningen i årets Eurovision song Contest drog igång. Och det var det värt! Sååå spännande och vilket fantastiskt slut på kvällen! 
Heja Måns! Heja Sverige! Nu näst flest segrar genom tiderna. Fantastiskt!
Vinnaren 2015 Måns Zelmerlöw med Heroes! Yes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0