Helgbruncher

Så var ännu en helg till ända. För oss (barnen och mig, Henrik har varit i Hemsedal) har brunch varit helgens ledord. 

Igår var vi på Ritz med hela familjen på Henriks sida. Vi firade farbror Philip och mig som fyllt år i veckan som gick. 

Dessförinnan hade farmor och farfar hämtat upp Adam på vägen till Göteborg, så Oscar och jag kunde åka till simhallen och träna lite simning. Han är tyvärr livrädd på simskolan just nu så vi kommer köra massa extra bassängtid själva framöver. 
Oscar och jag hann dessutom gå i ett par affärer innan vi möttes upp på Ritz. 

Med inspiration från Hannah Graafs Instagram blev det dessa vida byxor och linne från Lindex. Hade turen att de nyligen plockat av en skyltdocka för annars vad de mindre storlekarna helt slut. 

Efter brunchen (eller snarare sena lunchen) åkte vi hemåt men jag hann smita in på Mikael Kors på NK och köpa en matchande liten väska till mina nya skor. 

Nya handväskan i samma skinn som födelsedagsskorna. Matchar även fint med mitt marinblå armband från Tory Burch som jag fick i julklapp. 
Det lutar åt att det blir mycket marinblått och guld för min del i vår. 

Idag har Oscar, Adam och jag varit på brunch i Torslanda, hos våra vänner Veronica, Lucas och Charlie. Våra vänner Catrin och Elsa var också med. 
Barnen lekte och hade roligt och vi mammor hade en härlig pratstund. Tusen Tack för idag!!!

Nu dags att sova. Klockan blev mycket så snabbt när det blev sommartid inatt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0