Grundsundsbilder

Ikväll tog jag en roddtur med gummibåten (ofrivillig eftersom motorn inte startade) från vår sjöbod till hamnen där mamma och pappa har båtplatsen. Henrik och jag tog en liten tur med killarna efter lunch (och motorn gick som en klocka) men ikväll skulle den bara flyttas eftersom det blir påväxt på botten/kölen väldigt fort men på båten kan den hissas upp med dävertarna. 

Hur som haver, kvällen blev ju otroligt fin och jag passade på att ta några bilder i hamnen. 
Sned horisont ikväll :-)
Nya strandpromenaden. 
Pelles rökeri
Mammas och pappas båt till vänster om de två segelbåtarna. 

Samtidigt som jag rodde genom kanalen ringde Henrik. Han har idag gjort sitt livs andra HIO (hole in one) på hål 10 på Sotenäs GK där han idag spelade herrgolfen och totalt gick 3 under par. Fantastiskt!!!

Lyckligtvis hade mamma en flaska champagne i gömmorna så vi fick fira Henriks prestation.
Nöjd make. Med rätta!!!

Stort Grattis Älskling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0