Bohus Malmön

Igår hade jag äran att få bli inbjuden till Tjejkväll hos Linda på Bohus Malmön. Tillsammans med nio härliga tjejer fick jag en riktig toppenkväll med bastu och bad i det 18-gradiga havet.
Bubbel och wraps på bryggan innan bikinin åkte på. (Sofias foto)

Efter det gick vi tillbaka till huset och där bjöds det på räkor med goda tillbehör. (Nej, jag åt som vanligt inga räkor utan njöt av annan mat)
Glada tjejer på altanen. 
Jag fick äran att ha bästa värdinnan till bordet. 

Vi flyttade sedan in i värmen och där bjöds vi på en sagolik dessert. Det var en hemmagjord glasstårta med nutella och maräng som serverades med jordgubbar. Mums!!!

Efter en god natts sömn tog vi en skön promenad på vackra Bohus Malmön. Vi gick den sk Kärleksstigen och passerade flera jättefina badplatser. 
Kolla in stranden! Friskt och fantastiskt klart vatten från två håll. Nästan som utomlands. 
Linda och Sofia vid en annan badplats. 
Och en selfie (med konstig min och udda frisyr :-D)
Vacker vandringsled med både berg, skog och vackra trädgårdar. 
Sprängsten i massor. 
Kala klippor, goa tjejer och Hållö långt där borta. 

Tack snälla Linda för en fantastiskt vistelse! Allt var perfekt, t.o.m vädret! 

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter jättemysigt!!

2015-07-21 @ 10:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0