Ishallsbesök

Inbjudningskorten hann vi inte riktigt med som planerat tyvärr, så förhoppningsvis kommer vi iväg imorgon. 

Idag åkte vi istället till ishallen i Kungälv så Adam också fick prova på att åka skridskor. Oj vad mycket folk det var!
Henrik längst bort i bild och jag tror Oscar har vurpat vid hans fötter. 

Det går verkligen framåt för Oscar och nu blir det inte så många vurpor längre. Tyvärr fanns ingen sån där "plog" ledig så för lilla Adam var skridskoåkningen inte lätt. Han såg nog mest ut som en rysk kosackdansare när han hängde i armvecken och sprattlade med benen. 

Inte illa att vi fick till en bild där han faktiskt stod på skridskorna :-)

Adam och jag gav upp efter en liten stund och stack över till Maxi och köpte Festis och bullar istället. Men vi gör nog ett nytt försök på skridskorna snart för efter ishallsbesöket åkte vi till XXL och köpte nya skridskor till mig så nu är jag redo. Skridskorna jag lånat av svärmor var tyvärr förstora och oslipade så jag var lite Bambi jag också. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0