Äntligen snö

Det kändes så mysigt när vi kikade ut imorse och det var helt vitt. Efter frukost tog vi på oss, Henrik plockade fram killarnas snowracers ur krypgrunden och vi begav oss till pulkabacken. 

Adam och Oscar redo för backen. 
Märks att Oscar blivit stor när han drar snowracern själv upp för backen. Detta har varit Henriks och mitt jobb tidigare vintrar. 

Jag tyckte det var kul att få använda nya skidbyxorna redan. Hade ingen aning om att det skulle komma snö och att de skulle komma till användning så snabbt. 

Insåg när jag fick se denna bild att jag nog behöver en rosa mössa. :-)

Dags att sova. Imorgon lär väl den mesta snön vara borta. 
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0