Sol och fest

Igår åkte vi till Smögen efter att vi lämnat barnen till mamma och pappa vid Torp. Vi hann med skjutbana, besök hos min farmor, båttur, bad och BRÖLLOPSFEST. 

Jag vid rodret och Mauro (Henriks lillasysters sambo) bredvid. 
Magiskt vackert med sol och hav. 
Lite högre fart när Henrik körde. 
Mauro dök i från båten och simmade iland.

På kvällen var det dags för sommarens stora festlighet, nämligen Philip och Kattis bröllopsfest. Därifrån har jag en hel del fina bilder i kameran som jag får visa när jag lagt över dem på datorn. 
Tog iaf en mobilbild och det var på den fina drinkmenyn. 

Festen blev fantastisk och vi kom i säng vid 3.45, vilket innebär jag sov bort dagens vackra förmiddag. Men vi vaknade hela gänget när vi badade nedanför Ulla och Dicks hus. 

Första doppet för Ulla i år! 
Philip var ganska snabbt upp. 
Där hade vi det gott!

Hemma i Getskär hade vi glädjen att få middag hos våra grannar. TACK Lundgrens och Collbys för en härlig eftermiddag i solen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0