Farmor 90 år

Igår firade vi min farmor Gärd som fyllde 90 år genom att äta lunch på Smultron och Tång. 
Farmor och pappa. 
Precis satt oss vid långbordet på terassen. 
Mamma och farbror Bernt. 
Jag åt oxfilé. Den var både god och vackert upplagd. 
Groupie vid bordsändan. Brorsan, William, Adam och jag. 
Henrik, Oscar, Adam, Anders och Olivia. 

Efter lunchen gick vi hem till mamma och pappa och åt fantastiskt god hallontårta som mamma bakat. 

William stannade kvar med oss i Grundsund så inatt har mamma, jag och tre små killar sovit i båten. 
William, Adam och Oscar i förmiddags framför mormor/farmor och morfar/farfars båt. 

Nu är vi åter hemma i Getskär och vår vildvuxna trädgård. Varit borta i fyra veckor och under denna tid har tydligen vildvinen slukat en trädgårdsstol :-)
Fick se detta från köksfönstret ikväll. Helt galet! Men kanske inte helt konstigt med ömsom sol, ömsom regn. 

Godnatt från Getskär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0