Vinsten har kommit

Idag hämtade jag ut mitt fina vinstpaket från Nyblom & Kollens Instagramtävling. Innanför det bruna papperet var ett fin paket med presentpapper som ser ut som ett av deras tyger. 


Och i det fina paket låg de fantastiskt fina sakerna i Nyblom & kollens kollektion "Hopp". 

Det var en stor rund bricka, bordstabletter och brödpåse. 

Tusen Tack igen för denna härliga vinst! 

Idag har äntligen fått tummen ur att beställa en ny telefon. Jag har funderat på det ett tag men när jag igår tappade min telefon i lekstugan, fick jag ett skäl att ta tag i det, tyvärr. 

Märkligt ändå. Undrar hur många gånger jag tappat min telefon utan att det hänt något alls. Sen tappar jag den på någon halvmeters höjd och den blir totalt kraschad. Den funkar dock lika bra som vanligt så jag får kämpa på några dagar. Bara hoppas att jag inte skär mig för den är lite vass på sina ställen. 

Ikväll har jag även lagt ut fyra Tradera-annonser. Igår blev det tre stycken. Det var länge sedan sist men måste försöka bli av med lite grejer nu. Förhoppningsvis blir det några till imorgon. 

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0